piątek, 3 czerwca 2016

Szczęście / Happiness

Szydełkiem w oko polubiła artystyczne wpisy :-)
Szydełkiem w oko grew to like her art journal entries :-)
 
 
"I wkręciłam się w to moje żurnalowanie na dobre ... Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny wpis.
I really got into art journaling...And today I'd like to share another entry.
 
 
Jako tło wykorzystałam świetny papier z piórkami z kolekcji Watercolour My World, który zagruntowałam gesso, pochlapałam ecolinami i postemplowałam.
For my background I used the fabulous feather pattern paper from the Watercolour My World collection that I primed with gesso, splashed with ecolinas and stamped.
 
 
Na jednej stronie przykleiłam nasze rodzinne zdjęcie, do którego mam straszny sentyment.
On one page I attached one of our family photos that I'm very sentimental about.
 
 
...a na drugiej odbiłam stempel z cytatem o szczęściu ... pasuje idealnie :-)
...and stamped the quotation about happiness...a perfect match :-)


Brzegi obu stron ozdobiłam przeszyciami - to obecnie moje ulubione stemple i nie mogę się bez nich obejść ;-)
I decorated the edges of pages with faux stitches stamps - they are mu current favourites and I can't go without them ;-) 

 
Wychodzi na to, że z tego mojego żurnala powstanie album :-)"
It seems my art journal will grow into an album :-)" 


W art journalu Szydełkiem w oko znajdziecie:
In Szydełkiem w oko's art journal the following can be found:

0 komentarze:

 
speedbloggertemplate.co.cc. Powered by Blogger.com